maanantai 22. syyskuuta 2014

Perjantaisia shoppailuja

Tuli sitten ihan vahingossa lähdettyä soppailemaan perjantaina. Keskiviikkona tilasin Metsolasta kankaita ja toimitukseksi laitoin "haku Metsolan liikkeestä Zeppelinistä". No sinnehän sitten piti lähteä ja samalla iski piru. En minä sinne yksin halunnut mennä ja kivahan sinne olisi jäädä vähän pyörimäänkin. Viesti kaveri S:lle ja siltähän tuli kiinnostunut vastaus. Noin tunti tästä oltiin jo matkalla ostoskeskukseen. Minä sain tilaamani kankaat, uuden päiväpeiton, kolme toppia ja ihanan (ja kalliin) alusvaate setin. Mutta kyllä kannatti mennä. Varsinkin kun useimmat oli vielä alessa, kun meneillään oli Zeppeliinin alepäivät, millä nimellä niitä taas kutsuttiinkaan. :D


Ajatelkaa, minä ostin itelleni pinkin (vai miksi tuota kutsuisi) topin! xD Ihmeiden aika ei ole ohi.


Vivealle löysin sukkahousuja, joita etsiskelinkin. Mukaan tarttui myös neljä paria sukkia, tossut ja pehmohelistin. Tuo pehmolelu taustalla ei ole tältä ostoskerralta, se on Ana kisuli.


Ja tässä minun ihana Metsolan pakettini.Vasemman reunan sydänkangas on joustofroteeta, keskellä oleva yksivärinen vihreä on ihanan tuntuista vahvaa collaria ja loput on trikoita. Punaisesta sydämestä on jo ihan selvät visiot mielessä.
Ja vaikka minä aiemmin sanoin, että tässä kuussa en mitään kankaita ostele, niin nämä oli ihan oikeutettuja: ne oli niin säädyttömän hyvään hintaan, että pakkohan ne oli ostaa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti